Sursa foto:TVR Moldova Vizualizari:

Antreprenorii caută soluţii pentru depăţirea crizei cauzate de pandemie. Serviciile prestate la domiciliu s-au diversificat

Antreprenorii caută soluţii pentru perioada de criză. Cine poate, face servicii online iar alţii s-au reprofilat pe livrari la domiciliu. Nu doar alimentele pot ajunge la uşă. Se pot rezolva şi alte probleme fară a ieşi din casă. Spălatul rufelor sau service-ul la maşină se pot rezolva cu un telefon.

„Luăm maşina de acasă, o reparăm şi o aducem înapo”. Aşa îşi prezintă oferta un service auto din Chişinău. De când a fost instituită starea de urgenţă, mecanicii au rămas fără clienţi şi aşa au început să caute soluţii.
 
„Se înregistrează starea care o predau şi starea care o întoarcem, pe parte averso clientul lasă o ricipisă că permite reprezentatul companiei noastre să se deplase cu automobilul”, a spus IGOR CATAN, manager service auto.
 
Noul serviciu oferit este gratuit. Clientul plăteşte ca şi până acum doar piesele şi manopera. În plus, sunt luate toate măsurile de protecţie împotriva virusului.
 
„Este dotat cu un anumit pachet, mască de rezervă, şerveţele antibacteriane, soluţie antispetică, mănuşi, după care automobilul este predat în zona de reapaţie”, a precizat Igor Catan.
 
O ofertă similară are şi o curăţătorie de haine dar şi alţi prestatori de servicii.
 
Şi librăriile funţionează online. Serviciul de livrare la domiciliu este acum singura soluţie.
 
„S-a mărit numărul comenzilor, probabil că persoanele stau acasă şi le este mai comod să facă comenzi on-line, plus s-a mărit şi numărul comenzilor achitate cu cardul. Au crescut numărul comenzi la cărţile pentru copii, penrtru că sunt mai mult alături de ei şi sunt activităţi”, a spus ION BARGAN, director de librărie.
 
Produsele dar şi coletele care ajung la clienţi sunt dezinfectatese.
 
Ministerul Economiei a făcut un apel către antreprenori să nu-şi oprească activitatea şi să-şi redirecţioneze afacerile pe on-line şi livrare la domiciliu.
 
Similare
RECOMANDĂRI