Sursa foto:TVR Moldova Vizualizari:

Neregulile din magazinele alimentare pot fi sesizate pe Viber

Neregulile depistate în magazinele alimentare vor putea fi depuse direct la Agenţia Naţională pentru Siguranţa Alimentelor. De astăzi, cumpărătorii pot face reclamaţii şi online prin intermediul aplicaţiei Viber. Astfel, într-un minut, autorităţile vor fi sesizate despre greşelile agenţilor economici.

Dacă ati cumpărat un produs alimentar şi aţi observat că termenul de valabilitate a expirat, s-au chiar este alterat ori preţul achitat la casă nu corespunde cu cel afişat la raft, atunci aveţi dreptul să faceţi o reclamaţie. Acum drumul a fost scurtat şi o puteţi face chiar de pe telefonul mobil, prin intermediul aplicaţiei VIBER la numărul 067.675.544.
 
Iar pentru cei care nu sunt în pas cu tehnologiile moderne, în centrele comerciale de alimentaţie publică vor fi instalate boxe speciale.

 Din acest an, ANSA a preluat de la Agenţia pentru Protecţia Consumatorului toate atribuţiile privind respectarea siguranţei alimentare. Au fost recepţionare deja 326 de petiţii, dintre care 269 au fost soluţionate. Până acum, sesizările puteau fi depuse doar la ghişeul unic al consumatorului, prin poştă, pe email sau la linia verde.
Similare
RECOMANDĂRI