Operatoriii Serviciului 112 spun că primesc, zilnic, sute de apeluri abuzive de la cetăţeni care utilizează un limbaj jignitor
Sursa foto:Serviciul 112 Vizualizari:

Operatoriii Serviciului 112 spun că primesc, zilnic, sute de apeluri abuzive de la cetăţeni care utilizează un limbaj jignitor

În ultima perioadă la numărul unic de urgenţă 112 sunt înregistrate tot mai multe apeluri cu abuzuri verbale din partea cetăţenilor. Zilnic, operatorii 112 primesc sute de apeluri nejustificate şi abuzive de la cetăţeni care utilizează un limbaj dur, violent şi jignitor.

Serviciul 112 anunţă, printr-o informare de presă, că în contextul epidemiologic actual, operatorii 112 sunt în stare de mobilizare şi fac faţă tuturor solicitărilor apelanţilor, iar apelurile abuzive încarcă activitatea operatorului 112 şi ocupă linia telefonică rezervată pentru Serviciul112. Mai mult, cuvintele jignitoare, insultele, acuzaţiile, reproşurile folosite de apelanţi afectează starea emoţională a operatorului 112 şi lezează demnitatea personală.

Operatorii 112 au un rol esenţial, fiind cei care oferă tot sprijinul posibil apelantului şi asigură preluarea operativă şi transmiterea informaţiei exacte serviciilor de urgenţă. Pentru a realiza această sarcină responsabilă, operatorii 112 stabilesc necesităţile de ajutor în caz de urgenţă cu participarea cetăţenilor.

Pentru a Vă oferi ajutorul corespunzător, operatorii 112 fac apel la responsabilitatea fiecăruia şi îndeamnă să cooperaţi cu operatorul 112:

- discutaţi pe un ton politicos şi calm,
- oferiţi maximă informaţie la întrebările operatorilor 112,
- nu recurgeţi la cuvinte ofensatoare în adresa operatorului.
- în contextul evoluţiei epidemiei de Coronavirus, indiferent de natura urgenţei pe care o comunicaţi, este esenţial să transmiteţi următoarele informaţii:dacă prezentaţi simptome asociate cu infecţia Coronavirus de tip nou?; dacă aţi fost/sunteţi în contact cu persoane aflate în carantină sau bolnave de COVID–19?
 
Similare
RECOMANDĂRI