„Virtual Moldova”. A fost lansată platforma de promovarea a Republicii Moldova
Sursa foto:TVR Moldova Vizualizari:

„Virtual Moldova”. A fost lansată platforma de promovarea a Republicii Moldova

Creaţie a companiei româno-americane OenoCo International, platforma „ Virtual Moldova ” virtual-moldova.com reprezintă o modalitate interesantă şi inedită de promovare a Republicii Moldova.

„Ideea acestui proiect s-a desprins în contextul forumului economic internaţional „Industria vinului în Europa de Est: provocări, realităţi şi perspective ”, Republica Moldova având o prezenţă semnificativă la acest eveniment. Principala provocare pentru sectorul vitivinicol din această ţară o reprezintă promovarea internaţională şi deschiderea de noi pieţe ”, precizează Paula Stanca, CMS sommelier.



„Dincolo de promovarea podgoriilor şi vinăriilor Republicii Moldova, platforma noastră va cuprinde ştiri şi analize economice relevante, evenimente cu caracter economic desfăşurate în Republica Moldova sau în relaţie cu această ţară. Platforma se doreşte a fi şi un veritabil facilitator pentru diverse parteneriate economice, sociale şi culturale. În acest fel, vom putea contribui la creşterea vizibilităţii internaţionale a Republicii Moldova ”, a precizat Antoniu Martin, responsabil al departamentului Europa Centrală şi de Est din cadrul companiei americano-române.



„ Şi prin intermediul acestei platforme demersul companiei noastre pentru constituirea consorţiului « Vinuri Carpatine » poate primi o consistenţă deosebită. Ne dorim să includem în promovarea noastră toate vinăriile din Republica Moldova, indiferent de dimensiunea acestora. Credem că şi pe această cale unele vinării care nu dispun deocamdată de o prezenţă în mediul online, se vor putea face cunoscute ”, a menţionat Codruţa Cotor, responsabilul departamentului juridic al companiei.

Similare
RECOMANDĂRI