Sursa foto:TVR Moldova Vizualizari:

La Chişinău a fost lansat brandul de ţară pentru atragerea investiţiilor

Brandul de ţară pentru atragerea investiţiilor, având sloganul „Creşte în Moldova”, a fost lansat astăzi la Chişinău.

Potrivit conceptului prezentat de Agenţia de Investiţii, logo-ul reprezintă o continuitate a brandului turistic naţional "Pomul Vieţii", ale cărui elemente fac trimitere la importanţa turismului şi vinificaţiei. În completare vin simbolurile celorlalte cinci domenii strategice ale economiei naţionale: industrie uşoară, IT, industrie auto, electronică, infrastructură şi energie.

Noul brand îşi propune să reunească eforturile comune ale statului, mediului de afaceri, cetăţenilor, inclusiv a celor din diasporă, pentru promovarea Republicii Moldova, în vederea atragerii capitalului străin.

Noua versiune a logoului conţine simbolurile altor cinci domenii strategice ale economiei naţionale.

Brandul de ţară pentru atragerea investiţiilor ar urma să se regăsească nu doar în proiectele guvernamentale ci va putea fi utilizat şi de antreprenorii basarabeni care participă la evenimente internaţionale.

Pentru realizarea brandului, Agenţia de Investiţii a cheltuit aproximativ 7 mii de euro, iar alte 5 mii de euro au fost alocate pentru realizarea spotului promoţional.
 
Similare
RECOMANDĂRI