SFS lansează, în regim de pilotare, Sistemul Informaţional Automatizat „Evaluarea gradului de satisfacţie a contribuabililor”
Sursa foto:sfs.md Vizualizari:

SFS lansează, în regim de pilotare, Sistemul Informaţional Automatizat „Evaluarea gradului de satisfacţie a contribuabililor”

Serviciul Fiscal de Stat lansează, în regim de pilotare, Sistemul Informaţional Automatizat „Evaluarea gradului de satisfacţie a contribuabililor”, soluţie informaţională destinată pentru a determina nivelul de satisfacţie a contribuabililor în raport cu serviciile prestate de către autoritatea fiscală naţională.

Potrivit SFS, obiectivele de bază ale noului sistem informaţional sunt: determinarea opiniilor contribuabililor pentru a oferi posibilitatea de a analiza şi modifica procedurile/metodologiile; optimizarea şi/sau ajustarea proceselor Serviciului Fiscal de Stat în baza feedback-ului contribuabililor; determinarea nivelului de satisfacţie al contribuabililor.

Pilotarea SIA „Evaluarea gradului de satisfacţie a contribuabililor” presupune plasarea chestionarului pe pagina-web www.sfs.md, precum şi în SIA „Cabinetul personal al contribuabilului”.

De asemenea, chestionarul va putea fi completat de către contribuabili la momentul vizitei în oficiile SFS, cu sau fără ajutorul intervievatorilor (funcţionari fiscali), prin intermediul dispozitivelor electronice amplasate în cadrul Direcţiilor deservire fiscală. Această metodă va fi disponibilă în toate Direcţiile deservire fiscală din mun. Chişinău, precum şi în Direcţiile deservire fiscală Bălţi, Soroca, Drochia, Glodeni, Ialoveni, Orhei, Străşeni, Anenii Noi, Leova, Cantemir, Cimişlia şi Cahul.

Termenul de pilotare al SIA „Evaluarea gradului de satisfacţie a contribuabililor” este de 30 zile.

Implementarea SIA „Evaluarea gradului de satisfacţie a contribuabililor” a fost realizată cu suportul Băncii Mondiale, în cadrul Proiectului de Modernizare a administraţiei fiscale (TAMP).

Pentru a răspunde la întrebările din sondaj, accesaţi aici.

 

Similare
RECOMANDĂRI