Sursa foto:TVR Moldova Vizualizari:

Mai multe branduri autohtone se vor întrece în originalitatea decorurilor în materie de vitrine

Practicile europene au devenit model şi pentru ornamentarea vitrinelor. Mai multe firme autohtone se vor întrece în originalitatea decorurilor, în cadrul unui concurs inedit. Designerii trebuie să conceapă compoziţii astfel încât cumpărătorii să nu poată rezista tentaţiei de a intra în magazine.

Conceptul unei vitrine reuşite nu presupune doar haine frumoase aranjate pe manechin, ci şi o simbioză între culori, şi o armonie între produse şi elementele cu care s-ar combina acestea.

„Acum oamenii merg mai des în Europa şi ei văd ce fel de vitrine sunt acolo. Ei merg acolo cu plăcere să facă cumpărături şi au început şi magazinele noastre să tindă spre un design asemenea vitrinelor de acolo.

Vine sezonul cald, vara, asta înseamnă culori aprinse. Pot fi forme foarte interesante, nu înseamnă să îmbraci pe manechin o rochie roşie, asta înseamnă să pui alături, de exemplu, o felie de harbuz de mărimea unui om, iar manechinul să se sprijine de aceasta. Gata, deja nu veţi trece pe lângă această vitrine”, spune Polina Artemina, decorator de vitrine.

Lumina este elementul-cheie pentru ca vitrina să atragă privirile trecătorilor. Ea trebuie să stârnească anumite emoţii:

„Poate că vitrina într-adevăr este frumoasă şi este decorată cu accesorii şi rochii stridente, poate chiar cu piese creative, dar dacă nu este luminată frumos, dacă e în întuneric, vitrina nu există”

Firnele care vor să participe în concurs se pot înregistra până vineri, 12 aprilie, iar până pe 18 aprilie trebuie să trimită fotografiile cu vitrinele gata-decorate. Câştigătorii vor fi desemnaţi la sfârşit lunii.

„ZipHouse revine cu o nouă ediţie a concursului decorarea vitrinelor Art of Display, cu o ediţie specială, astfel noi provocăm toate brandurile autohtone să participe, să intre în concurs şi noi o să premiem cele mai tari vitrine pentru sezonul actual. Este o ediţie specială pentru că designerii intră în concurs cu vitrina deja decorată, deci o fac individual şi intră cu vitrina propriu-zis instalată”, spune Olga Cojocari, organizator.

Concursul este organizat de ZipHouse, cu suportul USAID, Guvernul Suediei şi Guvernul Marii Britanii.
Similare
RECOMANDĂRI