Sursa foto:TVR Moldova Vizualizari:

Clipul de promovare a României, lansat de Ministerul Turismului, a fost tradus în 16 limbi, inclusiv în latină

Clipul de promovare a României, lansat de Ministerul Turismului, a fost tradus în 16 limbi, inclusiv în... latină şi va fi difuzat pe posturile de televiziune din străinatate. Astfel, România va deveni vizibilă şi în Japonia, China sau în ţări arabe. Tot în cadrul campaniei, pentru care s-au alocat 4 milioane de euro, Facultatea de Arhitectură Ion Mincu din Bucureşti a amenajat la Bruxelles un stand de promovare original.

Cu prea puţină reclamă făcută şi prea puţin cunoscută de străini, România a intrat de anul acesta într-un amplu proces de promovare.

Primii paşi s-au făcut deja. Avem un clip de promovare, iar la Bruxelles a fost amenajat de arhitecţii români un stand de prezentare cu totul special.

Clipul de promovare a României, recent lansat, a fost tradus în 16 limbi şi în scurt timp va ajunge la reţelele de teviziune din străinătate.

Campania pe care autorităţile o vor lansa prezintă România ca destinaţie turistică 365 de zile pe an.

Germania, Israel, Franţa Italia şi Marea Britanie sunt ţările în care va fi lansat prima dată.

Anul trecut, peste 2,78 de milioane de turişti străini s-au cazat în România. Majoritatea însă ne-au călcat pragul pentru afaceri şi participarea la diverse congrese şi expoziţii. Chiar şi aşa, turiştii străini au lăsat în România 6,6 miliarde de lei, arată datele Institutului de Statistică.

Similare
RECOMANDĂRI