Un mecanism românesc de sprijin legal pentru meşteşugari şi designeri a câştigat unul dintre cele trei premii ale Concursului european ”Social Innovation 2020”
Sursa foto:© European Union, 2013/Source: EC - Audiovisual Service Vizualizari:

Un mecanism românesc de sprijin legal pentru meşteşugari şi designeri a câştigat unul dintre cele trei premii ale Concursului european ”Social Innovation 2020”

Comisia Europeană a anunţat joi, 26 noiembrie, câştigătorii Concursului european ”Social Innovation 2020”, o competiţie provocatoare desfăşurată în toate ţările UE şi în ţările asociate programului Orizont 2020 şi care solicită soluţii inovatoare la problemele care afectează societatea europeană.

Potrivit caleaeuropeana.ro, pe baza temei “Reimagine Fashion – schimbarea comportamentelor pentru o modă durabilă”, ediţia din 2020 face un apel pentru idei şi proiecte pentru a îmbunătăţi impactul social şi asupra mediului al pieţei europene de modă prin dezvoltarea de noi produse, servicii şi procese şi modele inovatoare de afaceri.

În plus, în fiecare an, juriul acordă un Premiu de Impact unuia dintre participanţii care au ajuns în semifinale în competiţia de anul precedent, pe baza rezultatelor pe care proiectul le-a obţinut în ultimele douăsprezece luni. Câştigătorul anului 2020 este o companie care a adoptat o nouă tehnologie pentru a permite economia circulară, permiţând depunerea şi colectarea deşeurilor de plastic pentru recompensă financiară.

Cele trei proiecte câştigătoare vor primi un premiu de 50.000 EUR fiecare.

Concursul a fost deschis persoanelor, grupurilor şi organizaţiilor din statele membre UE şi din ţările asociate la programul Orizont 2020.

Concursul a urmărit să găsească idei care implică, dar nu se limitează la:

  • Soluţii pentru utilizare şi consum durabile;
  • Soluţii pentru producţie durabilă;
  • Soluţii pentru îmbunătăţirea fazei de declin.

Proiectele trebuie să fie idei originale şi pot propune noi modalităţi de combinare sau implementare a soluţiilor existente, sau adaptarea acestora la un context sau grup ţintă diferit, dar nu pot fi copii ale acestora.

Similare
RECOMANDĂRI