''Gravitaţia negativă'' ar putea exista în jurul nostru. Specialiştii susţin că au descoperit sursa
Sursa foto:Descopera Vizualizari:

Lumea la nivel macro este guvernată de legile lui Newton, ale mişcării şi gravitaţiei. Însă o echipă de cercetători din cadrul Universităţii din Columbia a prezentat o lucrare teoretică care contrazice această teorie.

Specialiştii susţin în cadrul lucrării că ar putea exista particule cu masă negativă care sub forţa gravitaţiei se mişcă în sus în loc să se propage în jos. Conform Science Alert, se pare că acestea ar putea fi în jurul nostru.

În cadrul studiului, specialiştii au descris aceste particule ca fiind cele ale sunetului sau fononi pe care îi producem zilnic. Deşi sunetul nu este obiect se pare că gravitaţia are un efect asupra lui. Paradoxul se află în centrul acestei noi ipoteze. Cercetătorii susţin că sunetul ar putea avea propria masă, una negativă. Astfel masa sa gravitaţioală duce la producerea unui câmp gravitaţional propriu ce le inversează direcţia.

Lucrarea de faţă este pur teoretică, iar cercetătorii au încercat în cadrul ei să testeze ipoteza prin intermediul unor calcule matematice. Însă ideea de la baza studiului nu este nouă. Particulele cu masă negativă există, acestea se mişcă contra unei forţe într-o direcţie opusă.