Consumatorii reclamă tot mai des telefoanele defecte în perioada termenului de garanţie
Sursa foto:dudurochatec.com.br Vizualizari:

Consumatorii reclamă tot mai des telefoanele defecte în perioada termenului de garanţie

În fiecare săptămână, la Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor şi Supravegherea Pieţei parvine cel puţin o reclamaţie cu privire la defectarea telefoanelor în perioada termenului de garanţie al produsului.

 Angajaţii agenţiei au soluţionat petiţii ce ţin de procurarea telefoanelor cu sume cuprinse între 1 leu şi 26 mii lei. Un consumator a solicitat contravaloarea produsului procurat la promoţie cu un leu.

În perioada 17-21 aprilie, în adresa Agenţiei pentru Protecţia Consumatorilorau fost depuse 10 petiţii referitor la neconformitatea telefoanelor mobile. În şapte dintre cazuri, consumatorii au întâmpinat probleme la utilizarea acestora la scurt timp de la procurare, în celelalte trei- consumatorii au reclamat calitatea serviciilor de reparaţie a telefoanelor.

Acest tip de reclamaţii este urmat de refuzul agentului economic de a prezenta Registrul de reclamaţii, consumatorii fiind deranjaţi de această problemă în patru dintre cazuri;

O serie de alte plângeri s-au realizat în vederea procurării unui aragaz defect, aparat de cafea, acumulator pentru automobil neconform, ţiglă metalică necalitativă, dar şi a prestării serviciului de agrement precum frecventarea unei piscine pentru copii, serviciului transport interurban sau a refuzului de a deservi consumatoarea în cadrul unei frizerii.

Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor şi Supravegherea Pieţei  a înregistrat pentru săptămâna precedentă un număr total de 31 de reclamaţii.

Similare
RECOMANDĂRI