Sursa foto:TVR Moldova Vizualizari:

Primăria Chişinău a plătit aproape un milion de lei pentru a identificarea celor mai importante probleme pe care le înfruntă călătorii în mijloacele de transport public

Primăria Chişinău a plătit unei companii de cercetare aproape un milion de lei pentru a identifica cele mai importante probleme pe care le înfruntă călătorii în mijloacele de transport public. Autorităţile locale au hotărât să aloce banii mai ales pentru a afla de ce eşuează implementarea sistemului electronic de plată în troleibuze şi autobuze. Oamenii spun însă că sunt probleme mult mai importante ce trebuie soluţionate, precum întârzierea în staţii a mijloacelor de transport, ceea ce le face foarte aglomerate.

Timp de o lună, reprezentanţii companiei de cercetare îi vor întreba pe oameni ce-i nemulţumeşte cel mai mult când se deplasează cu mijloacele de transport public.

Unul dintre cele mai importante scopuri ale sondajului este de afla cât de atractivă e achitarea călătoriilor cu cardul bancar. Unii oameni spun că le este mai comod să achite călătoriile cu bani cash, iar de aceeaşi părere par să fie şi taxatorii.

La mai bine de an de când sistemul de plată electronică e testat în zece la sută dintre mijoacele de transport public, autorităţile recunosc că procesul decurge anevoios şi cu multe dificultăţi.

VITALIE MIHALACHE, şef direcţia Transport şi Căi de Comunicaţie, Chişinău: „Termenul de folosire scurt acestor terminale de plată utilizate, au fost identificate cu schimbul de date, operativitatea acestora, zonele care nu sunt acoperite de reţeau de internet sau telefonie. Nu ne putem spune referitor la o decizie de implementa acest sistem, îl poate lua doar consiliul municipal”. 

Conform datelor Regiei Transport Eelectric Chişinău, între lunile mai şi ocombrie ale anului trecut, au fost achitate cu cardul aproape 220 de mii de călătorii, adică mai puţin de două procente din totalul acestora.

Potrivit direcţiei transport, rezultatele sondalului realizat de compania de cercetare sociologică vor fi gata în luna martie şi vor fi analizate pentru a îmbunătăţi serviciile oferite călătorilor.
Similare
RECOMANDĂRI